Sunday, July 18, 2010

මල් කඩන්නේ අපි කොහොමද..? සියල්ල වෙනුවෙන් ඔබගේ අවදානයට...


E-ලංකාවේ ජංගම දුරකථන ගාස්තු වැඩි වේ.

හලෝ සූදු..,කොහොමද පැටියෝ..., ඔයා කෑවද..,ආආආ මම තරහම තරහයි..,හරි හරි වස්තුවේ.. මේ ඔක්කොම කියුවේ ඉස්සර.
එතකොට දැන් ඇයි එහෙම බැරි...?

E-ලංකාවේ තරුණයෙක් අපිට මෙහෙම කියුවා

ඇයි බැරි?අහන ලස්සන විතරක්.ඊයේ ගත්ත ඇමතුමට සත 50 ඒත් අද ඒකට රුපියලක් ගියා වේලාව වැඩිවෙන්න වෙන්න මගේ පර්ස් 1කනේ හලෝ... දැන් ඉතිං අපි කොහොමැයි නිදහසේ මලක්වත් කඩන්නෙ.දුක තමයි.මම හිතුවේ E-ලංකාවේ මතට තිත විතරයි කියලා.දැන් බලනකොට මල්කඩන අපිටත් තිත.අයියෝ... අතට හම්බවෙන පඩියෙන් බාගයක් බස් ගාස්තු වලට.ඇයි ඊට පස්සේ කැම වලට.. බොහොම ආමාරුවෙන් වෙන්දාට රු.50ක් දාගෙන සූදු ඔයාට කතා කලේ..අම්මෝ දැන් කොහොමද මම ඔයාට තේරුම් කරලා දෙන්නේ මම අද ඉදන් ඔයාට අඩුවෙන් කථා කරන්නේ ආදරේ අඩු නිසා නෙමෙයි.සල්ලියන නිසා කියලා... මගේ වස්තුවේ..මොනවා උනත් කවුරු කලත් වැඩේ කැතයි හරිය.අයියෝ..[හඩමින්] අපිට තමයි ඔක්කොම. යුතුකම් ඉෂ්ට කරලා අපිට ඉතිං දැන් වෙලා තියෙන්නේ දෙන දෙයක් කාලා වෙන දෙයක් බලා ගෙන ඉන්න..

එන්න ඒහෙමයි අපිට අද ඒ තරුණයා කියපු විස්තරය.ඔබත් එයට එකගද..?

No comments:

Post a Comment