Friday, July 23, 2010

හොරාට පෙර කෙසෙල් කැන වැට පනී...


["පොලිසිය ගහන්නෙ ඉතිං ලමයි හදාගන්නනේ..."]


"E-ලංකාවේ කැම්පස් සිසුවෙකු නහරයක් හීන්වී මරුණුවට"
අනේ හත්දෙයියනේ දැන් අපේ රටේ කැම්පස් යන ලමයින්ට හරියට හයිය හත්තියක්වත් නෑ නොවෑ..... E-ලංකාවේ ජාතික චැනලය බලමින් සිටි කාන්තාවක් කිවාය.

නමුත් E-ලංකාවේ කැම්පස් කොල්ලන්ගේ ශක්තිය දන්නා මම මේ පිළිබදව විපරම් කර බැලුවෙමි...




මෙන්න මගේ වාර්තාව..


මම මුලින්ම ගියේ කැම්පස් එකට.

මම - මහත්මයා අපිට සිද්දිය විස්තර කලොත්..?

කැම්පස් එකේ සැර් කෙනෙක් - ඔන්න බලන්න පුතා මම මේ ළමයින්ට කියලා තියනවාද ගෙදර ගින්දර පිටට දෙන්න එපා කියලා.කෝ මුන් අහන එකක් ඈ. මේක මේ පොඩියට සිද්ධ වෙච්ච සිද්දියක්නේ.අපි ඒකට විනය කමිටුවක් දාලා තියෙන්නේ.ඒ වාර්තාව ආවහම මම පුතාට කියන්නම්.

ඊට පස්සේ මම ගියා තවත් ගුරුවරයෙක් ලගට.

මම - සර් මේ ගැන මොනවද කියන්න පුළුවන්....?
කැම්පස් එකේ සැර් කෙනෙක් - ආ... ඕකද.... මම දන්නෑ..

මේක හරියන වැඩක් නෙමෙයි මම කෙලින්ම ගියා ඒ ලමයාගේ අම්මා ලගට ඒ අම්මා මෙහෙම කිව්වා..

එදා පුතා ගෙදර ඇවිල්ලා කිව්වා අම්මේ මගේ පිට රිදෙනවා කැම්පස් එකේ මල්ලි කෙනෙක් ගහලා කියලා..ඊට පස්සේ එයාට වමනේ ගියා. ඊට පස්සේ එයා කිව්වා මම එනකොට පොලීයෙනුත් ගැහැව්වා එත් එක රිදුනේ නෑ කියලා. පොලිසිය ගහන්නෙ ඉතිං ලමයි හදාගන්නනේ... අයියෝ මගේ පුතා..

ඇයට කිමට හැකිවූනේ එපමණයි...

ඒත් මම හිතුවෙ අපි දන්නා පරිදි කැම්පස් එකේ මල්ලීලා අයියලාට ගහන එකක් නෑ. ඒ මොකද කැම්පස් එක ඇතුලේ ඒ මල්ලී ආයිත් ඉන්න එපෑ.ඔන්න මට එක පාරටම මතක් වූනා අම්මා කියපු පොලීසියේ කතන්දරය.මම ඕක ගැන හොයන්න හැදුවා විතරයි මෙන්න ජාතික චැනලයේ E-ලංකාවේ පොලිස්පති ඉන්නවා. ඒයා කියපි මෙහෙම..
"මම මේ පොලිසිය ශූද්ධ කරන්න හදනවා නෙමෙයි.ඒ ලමයා මැරිලා තියෙන්නේ නහරයක ප්‍රශ්ණයක් නිසා.ඒක මරණ පරික්ෂක තුමා ඔප්පු කලා..."

ඒත් ඔහුගේ යාළුවොනම් කියන්නේ මේක කලේ පොලිසියමයි කියලා.මෙහෙම බලන කොට මේක E-ලංකාව නිසා පුදුම වෙන්න දෙයකුත් නෑ.

කොහොම හරි මම වාර්තාව සම්පුරණ කරන්නත් එපෑ...
මම ඔක්කොම සිද්දි ටික එකට ගැලපුවා මෙහෙම.......

පොලීසිය ලමයි හදාගන්න පහර දෙද්දී ඔහුට සිසුවෙක් පහරදී පිට රිදුණි අතර නහරයක් සිහින් වී මිය ගියේය.ඒ අතර වාරයේ පොලිස්පති සැමට ආදර්ශයක් වෙමින් පොලීසිය ශූද්ද කලේය.මේවා බල බල තවත් සම+හරක් මේවා ජාතිය්‍යන්තර බලවේග අපේ ලොකුඅයියා
අමාරුවේදාන කියමින් ජාතික චැනලයට මුහුණ ඔබා ගත්හ......

කථාව එසේ නිමා වුවද ඉදිරි දිනයන් හී මෙම පුවත මෙසේද විය හැක..

"කැම්පස් ඇරී නිවස බලා යමින් සිටි සිසුවෙකුට පාරේ දකුණු පසින් යන්නයි පොලිස් නිලදාරියෙකු පවසන අවස්ථාවේදී ඔහුගේ බැටන් පොල්ලේහි වසා සිටි ඩෙංගු මදුරුවෙකු දෂ්ඨ කිරීමෙන් සිසුවෙක් මරුණුවට............"


මොකද මේ E-ලංකාවනේ.......


විහිළුවක් නොව දෑස් හැර බලන්න. ඔබගෙන් ඔබේ අවදානයට......

No comments:

Post a Comment